obligatoryjne i do wyboru
Edukacja_ogólnotechniczna_z_metodyką
Eksperymenty_twórcze_w_technikach_plastycznych
Gry_i_zabawy_komputerowe_w_edukacji_dziecka
Język obcy dla celów akademickich
Ko-lekcja_obrazów_dla_dzieci_w_działaniach_plastycznych_i_spotkaniach_edukacyjnych_ze_sztuką
Koncepcje_partnerstwa_nauczycieli_i_rodziców_w_edukacji_dziecka
Konstruktywizm_w_edukacji_dziecka
Konteksty_rozwoju_zawodowego_nauczyciela
Kultura_fizyczna Kultura_fizyczna_z_metodyką
Kultura_organizacyjna_instytucji_oświatowych
Literatura_dziecięca_w_nauczaniu_języka_obcego
Literatura_muzyczna_dla_dzieci_w_teorii_i_praktyce
Metodyka_edukacji_matematycznej_w_klasach_I-III
Metodyka_edukacji_plastycznej_w_przedszkolu_i_klasach_I-III__I
Metodyka_edukacji_polonistycznej_w_klasach_I-III
Metodyka_edukacji_środowiskowej
Metodyka_nauczania_języka_obcego
Metodyka_stymulowania_rozwoju_dziecka_w_przedszkolu
Modele_diagnozy_i_terapii_zaburzeń psychicznych
Modele_i_strategie_edukacji_zintegrowanej Muzyka_w_edukacji_dziecka
Neurodydaktyka_w_nauczaniu_i_uczeniu_się Nowe_orientacje_w_edukacji
Ochrona_własności_intelektualnej
Organizowanie_środowiska_wychowującego_w_przedszkolu
Podmiotowość_dziecka_w_edukacji_przedszkolnej_lub_wczesnoszkolnej
Podstawy_edukacji_matematycznej
Podstawy_edukacji_środowiskowej
Praca_w_klasach_terapeutycznych_i_integracyjnych
Praca_z_dzieckiem_z_doświadczeniem_migracji
Praktyka_dydaktyczno-wychowawacza_w_klasach_I-III
Praktyka_ogólnopedagogiczna__nieciągła
Praktyka_wolontariacka_w_klasach_I-III
Praktyka_wolontariacka_w_przedszkolu
Praktyka_wychowawczo-dydaktyczna__nieciągła_w_przedszkolu
Prawa_dziecka_i_podstawy_prawne_pracy_nauczyciela
Profilaktyka_agresji_w_działaniach_wychowawczych
Projekt_edukacyjny_w_przedszkolu_lub_klasach_I-III
Projektowanie_wieloaspektowej_aktywnośći_plastycznej_dziecka_w_przedszkolu_i_klasach_I-III
Projektowanie_wielostronnej_aktywności_muzycznej_dziecka
Psychologia_kliniczna_i_społeczna
Psychologia_rozwojowa_i_wychowawcza
Psychologiczne_i_pedagogiczne_podstawy_nauczania_języka_obcego_dzieci
Psychopedagogika_emancypacyjna
Rozwiązywanie_problemów_wychowawczych
Strategie_edukacji_matematycznej_w_klasach_I-III
Strategie_edukacji_plastycznej_w_przedszkolu_i_klasach_I-III
Strategie_edukacji_polonistycznej
Strategie_edukacji_środowiskowej_w_klasach_I-III
Strategie_edukacji_technicznej
Strategie_wspierania_rozwoju_dziecka_w_przedszkolu
Strategie_wspierania_rozwoju_ucznia_w_edukacji_zintegrowanej
Środki_ekspresji_i_percepcji_muzycznej_dzieci
Techniki_plastyczne_w_zabawach_i_przygodach_twórczych_w_przedszkolu_i_kl._I-III
Teoria_gier_jako_strategia_podejmowania_decyzji
Terapia_z_rodziną_dysfunkcyjną_i_dzieckiem_krzywdzonym
Uczenie_się_języka_w_wybranych_koncepcjach_pedagogicznych
Wprowadzenie_do_projektu_badawczego
Wspieranie_dzieci_z_zaburzeniami_psychomotorycznymi_w_przedszkolu_i_w_szkole
Współczesne_koncepcje_filozofii_i_etyki
Współczesne_koncepcje_pedagogiki_przedszkolnej
Współczesne_koncepcje_pedagogiki_wczesnoszkolnej
Współczesne_środki_dydaktyczne_w_edukacji_przedszkolnej_i_wczesnoszkolnej
Wybrane_aspekty_edukacji_lingwistycznej_dzieci
Wybrane_zagadnienia_kognitywizmu_w_edukacji
Wybrane zagadnienia konektywizmu
Wybrane zagadnienia pedagogiki społecznej
Wybrane zagadnienia socjologii edukacji