edycja 20/21 IIS
Program i plan studiów rozpoczynających się w roku akademickim 2020/2021:
kierunek: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, II stopień, stacjonarne, nauczycielska
Karty kursów dla kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna,
studia drugiego stopnia, stacjonarne, specjalność nauczycielska
Action research w pracy nauczyciela
Eksperymenty twórcze w technikach plastycznych
Język obcy dla celów akademickich
Koncepcje partnerstwa edukacyjnego
Konstruktywizm w edukacji dziecka
Konstruowanie programów i projektów edukacyjnych
Konteksty rozwoju zawodowego nauczyciela
Kultura organizacyjna instytucji oświatowych
Modele diagnozy i terapii zaburzeń psychicznych
Neurodydaktyka w nauczaniu w przedszkolu i w klasach I-III
Ochrona własności intelektualnej
Projekt edukacyjny w przedszkolu lub klasach I-III
Projektowanie wieloaspektowej aktywności dziecka w przedszkolu i klasach I-III
Projektowanie wielostronnej aktywności muzycznej dziecka w przedszkolu i w klasach I-III
Psychopedagogika emancypacyjna
Rozwiązywanie problemów wychowawczych
Strategie edukacji matematycznej w klasach I-III
Strategie edukacji muzycznej w przedszkolu i klasach I-III
Strategie edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III
Strategie edukacji polonistycznej w klasach I-III
Strategie edukacji środowiskowej w klasach I-III
Strategie edukacji technicznej w przedszkolu i klasach I-III
Strategie wspierania rozwoju dziecka w przedszkolu A
Strategie wspierania rozwoju dziecka w przedszkolu B
Strategie wspierania rozwoju ucznia w edukacji zintegrowanej
Strategie wychowania fizycznego w przedszkolu i w klasach I-III
Terapia z rodziną dysfunkcyjną i dzieckiem krzywdzonym
Wspieranie dzieci z zaburzeniami psychomotorycznymi w przedszkolu
Współczesne koncepcje filozofii i etyki
Współczesne koncepcje pedagogiki przedszkolnej
Współczesne koncepcje pedagogiki wczesnoszkolnej
Wybrane zagadnienia kognitywizmu w edukacji
Wybrane zagadnienia konektywizmu w edukacji przedszkolnej lub wczesnoszkolnej